Whatup dawg?!

Hemma från Maris skola nu, och jag är HELT SLUT! :O skulle ju till Mike idag och äga dom på supersmash, men är jag så här trött så är jag inte rolig haha, så tycker vi borde dra dit på söndag eller något istället, men vi får se hur vi gör, kanske blir jag piggare sen :)
Nu sitter vi och kollar på lite trailers på filmer vi vill se, och har precis käkat lite. Efter bara några dagar i hennes skola är jag helt uttråkad, haha, borde kanske börja jobba direkt istället för att plugga? Men asså, man behöver ju en utbildning, men när jag jobbar ger jag allt, men när det gäller skola.. Det går bara inte :S Någon spärr jag har i skallen eller nått! Får försöka jobba bort den för de här e inge bra ju :P <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0