What is love?

Man spenderar hela livet med att leta efter Den Stora Kärleken, men när fan man ska hitta den, det vet man aldrig. Har jag hittat den? Kärleken är det viktigaste i mitt liv, ingenting är viktigare än kärleken. Det är ändå det som gör mest ont. Det vet redan alla, men det är alltid en nyhet. Det kommer alltid som en chock. Det finns dom som ger upp, som inte orkar bli sårade längre. Och det finns dom som är starka, som fortsätter leta efter kärlek för att lyckan man får av kärlek är bättre än något annat. Och vem har sagt att alla ska såra en? Alla är olika. Alla kan vara idioter och alla kan vara kärleksfreak, som jag är. Visst, jag har gjort väldigt dumma saker som jag ångrar. Men vem gör inte det? Fortsätt vara stark, för att hålla hjärtat från kärleken, det vore att för alltid vara olycklig. Hjärtat behöver kärlek för att må bra. Utan kärlek gör det bara ondare, känner dig ensam.
Jag tycker det är spännande att inte veta vad som kommer hända imorgon. Inte veta om jag kommer få mitt hjärta krossat eller fortsätta min lycka. Det låter sjukt, jag vet, men vem fan är inte lite störd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0