Vem är denna underliga man?

Såg nyss en skämtbild på en man och tänkte att han kan väll inte se ut så där på riktigt. Så gick jag in på Google och sökte, och vafan han ser ut så. Alltså, vissa saker går inte in i huvudet på mig, och det går helt enkelt inte in att han ser ut så, utan att en operation gått fel eller något. Jag säger inte att det är fel att se ut så, eller hackar på honom eller något sånt, jag undrar bara liksom... Vad har hänt? Något måste ju ha hänt honom, jag måste ta reda på vad för jag fattar bara inte... Frågade farsan och han sa att han kan ha haft någon skelettsjukdom som liten men asså... Nääe, blev lite fascinerad av hur han såg ut bara. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0