@Värmdö

Hej :)
Sitter här nu i min söta polare Maris rum o har för mycket tankar i huvudet för att kunna sova. Hon ligger där nere på soffan efter en väldigt jobbig helg och ville kunna sova direkt, och hon vet att det tar ett tag för mig att kunna sova! Haha.
Tråkigt som fan när man inte är speciellt teknisk och kan fixa design o så på bloggen själv :O Så en polare ska hjälpa mig, förhoppningsvis imorgon :) Har haft blogg tidigare, men den handlade om tiden jag gick i skolan, vilket jag inte gör just nu, så det skulle bara bli så jävla fel, med bloggnamnet och allting. Så startade en ny!
Skriver inte om något speciellt; mina tankar skriver jag ofta ner, musik, kärlek, polare, min vardag, jaa de e de jag skriver om. Har mest alltid haft blogg för att polare o familj o de ska kunna läsa, men de e ju alltid roligt när man får någon annan som följer ens blogg, nån man inte känner :P
Nu ska jag sitta här och tänka lite på allt och inget, deppa lite, men de e ju så det blir ibland, right?
Sov så himla gott nu o dröm coola drömmar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0