Underbar dag

Sitter här o har precis kommit hem från Hagsätra, träffat Hoang och hans kompis :) Åkte först in till Gullmars för o träffa Mari, så skulle vi ta bussen för tuben har ju slutat gå ut dit. Och snacka om att det var proppfullt på bussen! Så satt vi ute o väntade i solen sen i Hagsätra på att sega Hoang skulle komma haha, satt o lyssnade på musik o sjöng för folket som gick förbi ;)
Sen kom grabbarna o vi satt o chillade uppe på ett berg med värsta utsikten haha, ut över bilvägen ;) Men det var riktigt trevligt.
På bussvägen hem blev det nå fuckat me dörrarna så dom öppnades o stängdes hela tiden så bussen kunde inte åka från varje busshållsplats vi stannade på. Så stannade vi vid ett trafiklyse, och skälvklart öppnas dörrarna HAHA vi fick stå där i typ 5 min o vänta på att busschauffören skulle fatta hur man gjorde! xD Riktigt kul asså :P
Och nu sitter jag här o väntar på att mina varma mackor ska bli klara i ugnen, ännu en liten chillkväll för mig själv :) Btw, nästan all snö har smält bort nu! :D Shit vad bra jag mådde idag när det var så fint väder!! :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0