Snart klar med städningen / Jay Park = beautiful

Som rubriken säger e jag snart klar, har bara ett par punkter kvar på listan, och det ska vi göra imorgon och på torsdag för de e för sent för de nu ;) Börjar bli som Monica i Vänner nu när farsan går in i rummet, ''borsta av fötterna innan du kommer in!'' ''Är det säkert att du har borstat av fötterna?''
Och när han skulle hjälpa mig med att få upp en lampa på databordet(som nu typ e pianobord) så hade jag ställt upp grejjerna, inklusive ett par prydnadsbilar som jag hade ställt upp så fint, och jag var skiträdd att han skulle ha ner allting haha så det slutade med att jag tog ner bilarna för dom flyttades runt och aah.. asså har jag fixat något så e jag jävligt stolt över det, och de här e ett sånt tillfälle :P Så förstör fan inte något jag e stolt över! xD (a) <33
Btw, Jay Park är den vackraste människan på jorden <3







Jag vet det blev mest shirtless pictures på honom, men vaddå, man måste ju få njuta lite eller hur? ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0