Ojojoj

Nu har jag vaknat upp ordentligt och tagit en lååång skööön dusch! Igår blev lite det lite vilt, var hemma hoss Puttiz på en fest :) Chillade lite, sjöng och rappade lite med Danish och nån ''ny'' rappare som heter Billy, de va riktigt roligt haha.. Undrar om dom kommer ihåg allt så fulla dom var? Haha, men det var riktigt roligt iaf, hoppas jag kan dra dit någon annan dag :)
Men jag var HELT SLUT idag! Har dessutom inte sovit något på flera dagar nästan.. Men men, man lever ju som man lever när man är tonåring xD
Sitter just nu och käkar en isglass jag gjorde själv, hällde bara coca-cola i sånna där glassformer som vi köpte på Ikea igår tihi! Gott ^^ Puss! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0