Några timmar sömn..?

Fack vad det suger att inte kunna sova!
Natten började helt okej; en polare skickade en länk med senaste avsnittet från Solsidan, har aldrig sett ett avsnitt tidigare i mitt liv. Och fan vad kul det var! :D Så han hjälpte mig att ladda ner uTorrent på datan och skickade sen en länk så jag skulle kunna ladda ner första säsongen av Solsidan. Det har just i detta nuet laddats ner 84 %, sen den borde vara klar inom någon timma! Men då sover jag förhoppningsvis.. :P Ska ta en liten sömntablett så att jag somnar, hehe.
Andra delen av början på natten var inte helt okej.. Vill inte gå in på varför, för det är rätt privat, men det löste sig väll lite halvt.. Det är en början iaf kan man väll säga.
Nu tror jag att jag ska läsa lite av min bok innan sömntabletten börjar verka, de tar en stund tyvärr. Har satt klockan på ringning 06:15 för ska med Mari till plugget imorgon och stötta henne lite. TRÖTT jag kommer vara! :O men men, får sova på hennes lektioner, för en gångs skull så är det OK för mig att sova i skolan.. (a)
Godnatt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0