''Lottery Ticket'' / Stackars asiater

Jocke och Hoang har åkt hem, jag och Mari har precis käkat och nu kollar vi på en awesome film - Lottery Ticket. ;) Har sett den en gång förut, men den va så grym så hade inget emot att se den igen :) Plus att Bow Wow e ju med, och han e awesome, det vet alla :D Och Mari gillar den andra killen som är med, så det är grymt ^^ En film jag rekommenderar att alla ser. :)
För dom som inte visste, jag älskar asiater, dom är bara så jävla grymma allmänt. Och snygga :) Just like them, haha, så ni kan ju tänka er vad jag tycker om den där idiotiska tsunamin som kom över Japan.. :'/ Fan, kan knappt kolla på videos därifrån! Och nu satt vi och pratade vid matbordet med Maris mamma, och vi pratade om strålningen som kommer från kraftverken, och hon sa att beroende på vart vinden blåser så kan det komma över ända till Korea! Förstår ni, Sydkorea! Det är det asiatiska landet jag gillar bäst; min pojkvän är därifrån, gruppen BigBang är därifrån, språket är vackert och allt är helt fantastiskt med Sydkorea.
Jag hoppas inga fler asiater dör! :( <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0