''I love you Phillip Morris'' / Begåvade människor!

Kan inte sova! Kom hem för ett bra tag sen, men har för mycket tankar som snurrar runt i mitt lilla huvud. Shit, att så många saker kan få plats i hjärnan, de e ganska otroligt, eller hur? Alla tankar, alla mattetal, alla tidtabeller och namn och ansikten och SPRÅK. Fatta hur jävla begåvade vi är egentligen! Även den dummaste människan på jorden är jävligt smart, förstår ni hur jag menar? Jag fattar iaf o de e de som e huvudsaken :D..
Sitter och småkollar lite på I Love You Phillip Morris. Har sett den en gång förut, men den var riktigt bra, så jag tänkte why not? :)
Fast snart måste jag fan sova, ska upp imorgon och göra något. Vill inte ligga och sova bort hela dagen! Så onödigt :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0