Hot damn <3

Jag har alltid älskat och uppskattat J.Reyez och hans musik. Och jag är en lucky girl som har liknande namn om man tar första bokstaven i mitt förnamn, och sen efternamnet ;) J.Perez, de e ju awesome :D hahaha!
Och nu har han gjort en låt med en av världens vackraste människor, eller jag tror fan att han är den vackraste människan. Ja, TaeYang är och kommer alltid att vara min favorit, men Jay Park är så... alltså, VACKER! Man blir helt mållös, och att J.Reyez har kommit så långt att han får göra en låt med Jay Park, jag hoppas jag kommer så långt någon vacker dag :P
Lyssna på låten, den är så jävla AWESOME, och kolla videon så förstår ni asiatälskare vad jag menar med att Jay Park är vackrast i världen (a) <333
J.Reyez ft. Jay Park - Maybe One Day http://www.youtube.com/watch?v=O1WbnSywJoI&feature=relmfu <3


J.Reyez


Jay Park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0