Home sweet home :)

Nu är jag hemma i Brandbergen efter en lång men rolig natt i Upplands Väsby! Träffade folk som jag träffat förut, och folk som jag aldrig träffat förut :) Var först i Älvsjö och träffade Becca och Emilia, vi drog o träffade Henry, och så kom Filip dit. Jaa, grundlig förklaring här ;) haha.
Sen var jag med Filip ett tag o hans polare, så kom Sofia dit och hon o jag drog till Väsby. Umgicks och sen började jag, Mari och en trevlig snubbe som heter Fille åka mot t-c, sen blev jag lämnad ensam :O Tråååkigt haha, men nu e jag hemma tillslut, tror jag ska sätta på en film och somna till den, för ska upp ganska tidigt imorgon och städa rummet! Min hand gör fortfarande ont men det skiter jag fan i nu, för mitt rum ska städas klart, så jag kan möblera om och ta hem folk snart! :D Godnatt på er som ska sova snart, sweet dreams. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0