@Hemma

Nu har jag alldeles precis kommit hem! Jag var med Mari hemma hoss Puttiz, kollade på film och spelade lite tv-spel. :) Eller.. JAG spelade tv-spel haha, dom låg o sov typ, bara jag som satt o var pigg. ^^ Fick två koppar sjuuukt gott kaffe; det var någon kaffe med toblerone-bitar i! Himla gott asså!
Vi började kvällen med att lyssna på lite låtar av Puttiz o hans polare, och så lyssnade vi på lite beats som jag gillade, för jag vill spela in jag också ju ^^ Sen kollade vi på Gullivers resor, den var skitbra, rekommenderas! ;) Efter det spelade jag Call of Duty - Black Ops, FYFAN VILKEN SPEL!! :D Helt otrolig grafik, verklighetstroget och.. aah jag är mållös! Satt i några timmar o nördade det, kom längre än vad Puttiz hade kommit också, och Mari och han satt och sov i soffan ^^ Söta :D Ska nog dit senare ikväll också!
Nu sitter jag här och käkar lite mackor, och ska precis sätta på solsidan :) Vi hörs, ha en bra dag! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0