Hårfärgning / koreansk film

Nu sitter jag här med färg i håret, ska färga min lilla utväxt som man får när man färgar håret mycket ^^ Det är lite klurigt, för jag färgar mitt blonda hår just nu, och jag har svart underhår och en svart slinga i luggen, så jag måste sätta upp luggen på något konstigt sätt, sen akta det svarta underhåret haha :) Ska färga om det också snart, det börjar bli brunt!
Ikväll ska jag se en till film, och idag blir det en koreansk film med min koreanska favoritskådespelare - Yoo Ji-tae! Såg honom först i Natural City, en väldigt bra koreansk film som jag ska se om så jag kan göra en grundlig recension på den också.
Så en recension på filmen jag ska se ikväll, Into The Mirror, kommer upp antingen senare ikväll eller inatt, får se hur sent det blir. :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0