Good morning sunshine

Ja shit vilket fint väder det är idag! Vaknade inte på min gladaste sida idag för jag har inte sovit speciellt bra, vaknat upp flera gånger från min dröm som för en gångs skull inte var så läskig, så minns typ inget av den :/ sånt är viktigt för mig :O
Men men, när jag såg vilket fint väder det är och hur varm solen är, så blev jag på lite bättre humör. För då smälter ju snön bort, om solen är tillräckligt varm och om vinden inte är för kall. :) Har inte varit ute än ju och känt hur kallt det är, men att det är fint väder räcker för att få mig att må bra. :)
Börjar dagen med Jessie J ft. B.o.B - Price Tag! Den låten får mig alltid på så bra humör, älskar hennes sätt att sjunga på, och tycker B.o.B är allmänt cool :) (8) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0