God morgon :)

Morgonen börjar riktigt bra, är på sjukt bra humör så har lyssnat på awesome musik som får mig på bra humör och bara sjungit så högt jag kan, jag tycker att grannarna har tur som får bo granne med mig o höra min vackra sångröst ;).
Idag ska jag blir klar med städningen har jag bestämt mig för, iaf i mitt rum. Sen har jag fått nån typ av städberoende haha ska städa hela lägenheten, men farsan sa att han kunde hjälpa mig på torsdag :) Han tycker bara att de e bra, de e ju alltid bra att städa ;)
Ska kolla lite på tv o dricka morgonte, sen köra igång :) Ha en jävligt bra dag nu :) <33
Det funkar inte att bädda in videos från youtube här tydligen..? :S så jag får nöja mig med att dela bra musik genom länkar.. :P
Katy Perry ft. Kanye West - E.T http://www.youtube.com/watch?v=TjCGMRTDQNs <3
Jessie J ft. B.o.B - Price Tag http://www.youtube.com/watch?v=qMxX-QOV9tI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0