Damn girl

Nyvaken och känns som jag har sprungit maratonloppet.. Andfådd o helt slut och öm i hela kroppen.. >.< aah men jag SKA städa klart mitt rum! Har jag bestämt mig för något så ska jag fanimej göra det också. :)
Men ska ta det ganska lugnt ändå, för imorgon ska jag antagligen på ett möte om jag inte beställer en ny tid, beroende på om jag mår tillräckligt OK, och sen på onsdag ska jag ju till arbetsförmedlingen! Det känns som det kommer gå bra, men det kan ju ta ett tag innan dom hittar något åt en, men min charm ska nog hjälpa till lite på vägen ;) hahaha..
Det är ganska skönt att storstäda i rummet, kolla igenom gamla papper och så, det är HELT RENSAT på databordet nu, hittade en låttext jag skrev om en kille, typ min första stora kärlek :P haha, den var sjukt bra, förutom att min engelska inte var lika bra som den är nu, bara att jag skriver om den ju!
Nu ska jag lyssna på min vän Andreas Moe och dricka mitt morgonte, kolla lite på tv, sen köra igång med städningen :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0