@Brandbergen

Är hemma i Brandbergen nu. Hade ett litet tjafs med Mari igår och det blev bara så att jag inte sov hos henne :/ Var så jävla slut igår, sjukt trött, och när jag e så trött så vill jag inte göra någonting, vill bara sova, det vill nog vem som helst :P Men så verkade Mari så nere av att vara inne bara så hörde Jocke av sig och sa att vi kunde åka dit. Och jag tänkte, de kan väl bli roligt :) Mest för Maris skull för hon behöver verkligen piggas upp just nu! Och sen vet jag inte riktigt hur tjafset började, vi snackade lite om saker som hänt, och så förklarade jag för henne att jag åkte dit för hennes skull, men att det var roligt ändå. Och hon blev riktigt sur över det, jag vet inte asså.. Tjejer bråkar :P Och jag kommer inte ofta överens med tjejer :O Dunno why.. haha.
Men nu sitter jag här o kollar på tv, ska snart in i duschen :) och sen ska jag till Mari, antagligen hämta mina saker för vet inte hur länge hon kommer vara sur på mig, och kanske snacka lite med henne, försöka lösa allt.
Men nu är det Desperate Housewifes :D Ciao <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0