Problem med datorn :(

Har tyvärr inte kunnat skriva om filmerna jag sett för att min dator krashade... Usch, tycker verkligen inte om när sånt händer! :O
Jag fick igång datorn för ett bra tag sen, men så hade jag ett väldigt viktigt samtal över Skype, så jag har inte skrivit någonting :$ Men jag tänker absolut skriva så fort jag kan, jag tycker ju att det är kul! :)
Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen igen på ett handledarmöte för ungdomar, som vi "barn" under 25 måste gå på tydligen :P Men det är bra, kan inte så mycket! Men jag tror tyvärr inte att jag kommer kunna somna, har väldigt mycket i tankarna... Som vanligt när det gäller mig, hehe, är en tankspridd kvinna. Tar jävligt mycket krafter att inte skriva ner alla mina tankar här haha, men vissa tankar skriver jag ner, viktiga tankar som ni kan få hjälp av :) Godnatt! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0