Hmm!

Hade en konstig dröm inatt igen. :O Jag fick följa en liten kille som blev jagad på cykel av några mobbare typ, så ramlade hans kompis av cykeln och han ba shit, och gjorde värsta tricket och åkte o räddade sin kompis xD... Sen så stannade dom på ett ställe, och mobbarens mamma såg dom och började prata med dom om sin son typ.. :P Sen drömde jag om Skogås Centrum, och det var något speciellt med kyrkan där. Det var nån wierd snubbe/kvinna jag vettefan, som hoppade i fontänen, sen satt jag på sushistället i Skogås och jag satt på samma plats som värsta kända snubben, och hans son hade tydligen pissat där.. xD så åkte jag buss på natten men hade inget att åka på, men började gråta så fick åka ändå. :P Jaa, sen så var jag plötsligt gravid och skulle föda barn, fick ligga på sjukhuset länge och drack coca-cola, så kom doktorn in o sa att jag måste ligga på ett speciellt sätt.. Sen vaknade jag :P säger ju att jag drömmer sjuka drömmar haha, pinsamt att jag ens vågar skriva om dom här, men jag bryr mig inte så mkt, skönt att skriva av sig ;D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0