Fullbokad dag

Nu har jag ÄNTLIGEN varit och skrivit in mig hoss arbetsförmedlingen! Var där med morsan runt 3 idag och det gick riktigt bra. Fattade inte vad a-kassa betydde och insåg att jag behöver mycket hjälp med det här haha, jag fick iaf en tid hoss en handledare(tror jag det heter), nu på onsdag så det e nice!
Sen åkte jag hem, men åkte direkt in till Gullmars och träffade Becca som skulle hämta en nyckel hoss sin morsa. Jaa, och nu sitter vi här hemma hoss henne, och vi ska chilla här en stund. :) Sen när vi fixat lite så ska vi åka hem till Hoang antagligen och kolla på asiatisk skräckfilm, ska tvinga dom båda att göra det, och dom är jätterädda av sig... ;) haha, ska bli KUL! :D men vet inte om jag skriver mer ikväll, men jag ska iaf göra en recension på filmen vi ser imorgon :) ha en nice fredag! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0