Film - Haunted House Project (korean)

TRAILER


Handling
Dom senaste 42 åren så har många försvunnit eller dött i ett hus som det sägs spöka i, och nu är det strängt förbjudet att ens gå in på gården till huset. Även om dom blev varnade så åkte ett filmteam och 3 "spökjägare" dit för att filma på natten och se hur mycket det verkligen spökade där. Väldigt konstiga och hemska saker händer, och alla försvinner. Det enda spåret som finns kvar av dom är denna video.

Egna tankar om filmen
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här filmen, jag tycker helt enkelt inte att den var speciellt bra. Dom flesta koreanska filmerna är väldigt bra, men det hände inte speciellt mycket. Jag bara väntade och väntade på att något skulle hända(förutom lite småsaker), och när det äntligen hände så var det jätteläskigt i typ 5 minuter, sen slutade filmen. Visst, det var ju meningen att det skulle vara som en riktigt dokumentär och realistiskt, men den var faktiskt ganska tråkig. För min smak. Men effekterna var bra och jag kan inte klaga på skådespelarna.

Skådespelare: J J J J
Handling: J J J
Effekter: J J J J
Chans att jag ser den igen: J J
Helhetsbetyg: J J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0